Třídní plán od 23.05. – 27.05 . 2022
Integrovaný blok : Jsme lidé
Podtéma : Zvířátka v ZOO
Námětová hra : Na krotitele, Na ošetřovatele, stavby ohrádek a klecí pro zvířátka v ZOO
Smyslové hry a didaktické hry : stolní hry – vkládání obrázků zvířat – kdo kam patří
JV chvilka : pojmenování zvířat žijících v ZOO – obrázky, vytleskávání – názvy zvířat
Spec.ped.péče : grafomotorické cviky – cesta do ZOO, robotická včelka – programování cesty
Didaktické cílené činnosti :
- POHYB
Činnosti :
- PH – „ Škatulata, hýbejte se
- Na školní zahradě – rozvoj obratnosti a koordinace pohybů při běhání, zvládání různých překážek
- Zdravotní cviky se zvířátky
- Běh s míčem, koulení míče
- ŘEČ
Činnosti :
- Dialog na téma: Jaká zvířata žijí v ZOO, kdo pracuje v ZOO
- Nácvik pásma básní na zahradní slavnost
- Samostatné vyprávění pohádek o zvířátkách
- POZNÁVÁNÍ
Činnosti :
- Prostorové pojmy: kde stojí zvířátka?
- Rozdíl mezi domácími zvířaty a zvířaty žijících v ZOO
- Jak se v ZOO chováme – můžeme zvířata krmit? Křičet? – proč ne?
- ESTETIKA
Činnosti :
- Pásmo písní a tanců na zahradní slavnost
- Poslech pohádek o zvířatech žijících v ZOO
- Předškoláci – výtvarná práce – zvíře žijící v ZOO
- PRAKTICKÉ ČINNOSTI
- Samostatnost dětí – sebeobsluha, vyjadřování
- Průběžně – poučení dětí o bezpečném chování v MŠ, na zahradě, v autobuse, v ZOO. Poslouchat pokyny učitelky.
Eva Poláčková, Kateřina Petáková